תקנון האתר

תקנון שימוש ורכישת מנוי/מוצרים – אתר בגרות בקליק – תנ"ך בקליק

1. כללי

1.1.      אתר בגרות בקליק (להלן: “האתר”) מופעל על ידי הילה בן יצחק, עוסק פטור מס’ ע.פ  035869718,  מכתובת רחוב רמב”ם 109, רחובות (להלן: “החברה”).
1.2.      השימוש באתר מהווה הסכמה לתקנון זה.
1.3.      התקנון עלול להשתנות מעת לעת, ועל המשתמש להתעדכן בו בכל כניסה לאתר.
1.4.      התקנון מהווה חוזה מחייב לכל דבר ועניין.
1.5.      האמור בתקנון זה בלשון זכר מתייחס לשני המינים כאחד.

2.  השירותים והמוצרים

2.1.      האתר מאפשר רכישת מנויים לשירותי למידה דיגיטליים: סיכומים, שיעורי צפייה, מבדקונים, דוגמאות לשאלות בגרות, מערכת ניהול למידה וגלריית תמונות.
2.2.      האתר עשוי לאפשר רכישת מוצרים פיזיים נוספים (כגון ספרים, חוברות, עזרים לימודיים).
2.3.      התשלום מתבצע באמצעות מערכת סליקה מאובטחת.
2.4.      מחירי השירותים והמוצרים מוצגים בהתאם לסטטוס העסקי הנוכחי של החברה כעוסק פטור – ולכן אינם כוללים מע”מ.

2.5.      במקרה שהחברה תהפוך לעוסק מורשה או לחברה בע”מ, יתווסף המע”מ כחוק למחירי השירותים והמוצרים באתר.

2.6.      החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או לשנות את השירותים בכל עת.
2.7.      החברה רשאית להפסיק או לשנות מבצעים והנחות בכל עת, וכן להציע הנחות כמותיות לרוכשי מנויים מוסדיים – לרבות בתי ספר, רשתות חינוך וגופים ציבוריים או פרטיים אחרים – בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

3. תנאי שימוש במנוי

3.1.      המנוי הוא אישי ואינו ניתן להעברה.
3.2.      חל איסור למסור פרטי גישה לצד ג׳ או להשתמש במנוי לצרכים מסחריים/קבוצתיים ללא אישור מראש ובכתב מהחברה.
3.3.      החברה עושה את מירב המאמצים לספק חומרי לימוד איכותיים ועדכניים, אך אינה מתחייבת כי האתר יכלול את כל חומרי הלימוד לכל נושא בבגרויות, או כי החומרים יהיו חפים מטעויות.

4. מדיניות ביטול והחזר כספי (בהתאם לחוק הגנת הצרכן)

4.1.  ביטול עסקה יתבצע בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ״א–1981 ותקנות ביטול עסקה, התשע״א–2010.

4.2 בקשה לביטול עסקה תעשה בכתב בלבד למייל בכתובת bc770260@gmail.com  או לוואצאפ העסקי בטלפון 05303087708

4.3 הבקשה תיענה תוך 7 ימי עסקים לכל היותר.

4.4 מוצרים פיזיים – ניתן לבטל רכישה תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, בכפוף להחזרת המוצר כשהוא חדש, באריזתו המקורית, ולא נעשה בו שימוש. ההחזר יתבצע בניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך.

4.5 שירותים ומוצרים דיגיטליים (מנוי, קורסים, גישה לסרטונים, הורדות):

לא ניתן לבטל עסקה לאחר שהמנוי הופעל או שנעשה שימוש ראשוני בתוכן הדיגיטלי, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

במקרה של רכישת מנוי בטעות בכמות כפולה, או תקלה טכנית שמנעה גישה ושימוש בתוכן, תבחן החברה את הפנייה ותוכל לבצע החזר או זיכוי לפי שיקול דעתה הבלעדי.

4.6. ביטול עסקה ביוזמת החברה – החברה רשאית לבטל עסקה או שירות מכל סיבה, תוך מתן הודעה ללקוח במייל או בהודעת וואצאפ לטלפון והחזר כספי מלא.

5.  מדיניות משלוחים (למוצרים פיזיים)

5.1.      מרבית המוצרים מוכנים למשלוח תוך 14 ימי עסקים.
5.2.      אפשרויות משלוח: איסוף עצמי, איסוף ממרכז הפצה, משלוח עד הבית.
5.3.      עלות המשלוח תיקבע ותוצג בעמוד התשלום.

6. תוקף מנוי

6.1 תחילת תוקף מנוי חדש – החברה תעדכן באתר את מועד תחילת התוקף של כל מנוי חדש שיוצע למכירה, כדי שהלקוח יוכל לדעת מראש את משך התקופה.

7. אבטחת מידע ופרטיות

7.1.      המידע האישי של המשתמשים יישמר בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ולא יועבר לצד ג׳ ללא הסכמה מפורשת.
7.2.      האתר עושה שימוש באמצעי אבטחה מתקדמים לשמירה על פרטיות המשתמשים.
7.3.      כל שימוש לרעה (ניסיון פריצה, גניבת מידע) יוביל לחסימת המשתמש ונקיטת הליכים משפטיים.

8.  קניין רוחני

8.1.      כל זכויות הקניין הרוחני באתר – כולל עיצוב, מבנה השיעורים והקורסים, עימודים, תכנים, סימני מסחר, חומרים לימודיים – שייכים לחברה בלבד.
8.2.      אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או להשתמש בתכני האתר ללא אישור כתוב. אלא אם רשום במפורש באתר שניתן להדפיס או להקרין.

9.  שירות לקוחות

9.1.      לכל שאלה או בירור ניתן לפנות בטלפון: 053-3087708 או במייל: bc770260@gmail.com.
9.2.      החברה מתחייבת להשיב לכל פנייה בתוך 7 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבתות, ערבי חג וחגים וחול המועד צומות או חג פורים / חנוכה)

 10. דין וסמכות שיפוט

10.1.  על תקנון זה יחול הדין הישראלי בלבד.
 10.2. סמכות השיפוט הבלעדית נתונה לבית המשפט המוסמך באזור רחובות.

11. אחריות ושירות

11.1.    החברה אינה אחראית לנזקים פיזיים או כספיים עקב שימוש במוצרים או בתכנים באתר.
11.2.    האחריות לתכנים היא לימודית בלבד, ואין בהם תחליף לייעוץ מקצועי/חינוכי.
11.3.    בעיות טכניות – יובהר כי ייתכנו תקלות טכניות שונות במערכת, לרבות טעינה איטית של האתר או הסרטונים, אי־יכולת לצפות בתכנים, חוסר זמינות זמני של האתר או תקלות אחרות. החברה אינה אחראית לנזקים הנובעים מבעיות אלו, אולם מתחייבת לעשות את מירב המאמצים באמצעות הצוות הטכני שלה לתיקון תקלות אלו בהקדם האפשרי.
11.4.    אחריות המשתמש – על המשתמש לבדוק מראש כי האתר פועל היטב במחשב או בטלפון שברשותו וכי ניתן לצפות בסרטונים ובשאר התכנים. ניתן להתנסות מראש ב־תנ״ך בקליק, המוצע בחינם, כדי לוודא שהמערכת פועלת לשביעות רצון המשתמש.

12. הגבלת גיל

12.1. השימוש באתר מותר מגיל 8 ומעלה בלבד.
12.2. רכישת שירותים או מוצרים באתר בין אם שירותים דיגיטליים ובין אם שירותים פיזיים מותרת מגיל 18 ומעלה בלבד או לקטין שקיבל את אישור הוריו / אפוטרופוסיו כדין לביצוע עסקה.

13. אחריות מוצר

13.1. האחריות על המוצרים הפיזיים היא לשימוש סביר ותקין בלבד.
13.2  החברה אינה אחראית לשימוש שאינו בהתאם להנחיות או לנזקים שנגרמו עקב שימוש לא נכון.
13.3  לגבי שירותים דיגיטליים – האחריות היא לספק גישה למערכת בלבד, ואין אחריות על תוצאות הלמידה או על הישגי המשתמש בבחינות.

13.4  החברה אינה אחראית לנזקים פיזיים או כספיים עקב שימוש במוצרים או בתכנים באתר

13.5  האחריות לתכנים היא לימודית בלבד, ואין בהם תחליף לייעוץ מקצועי/חינוכי

13.6  אחריות המשתמש – על המשתמש לבדוק מראש כי האתר פועל היטב במחשב או בטלפון שברשותו וכי ניתן לצפות בסרטונים ובשאר התכנים. ניתן להתנסות מראש ב־”תנ״ך בקליק”, המוצע בחינם, כדי לוודא שהמערכת פועלת לשביעות רצון המשתמש.

13.7 בעיות טכניות – יובהר כי ייתכנו תקלות טכניות שונות במערכת, לרבות טעינה איטית של האתר או הסרטונים, אי־יכולת לצפות בתכנים, חוסר זמינות זמני של האתר או תקלות אחרות. החברה אינה אחראית לנזקים הנובעים מבעיות אלו, אולם מתחייבת לעשות את מירב המאמצים באמצעות הצוות הטכני שלה לתיקון תקלות אלו בהקדם האפשרי.

13.8 ההחברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שייגרם ללקוח כתוצאה משימוש במוצר או בשירות שנרכש באתר. המידע והשירותים באתר אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג שהוא ואינם מהווים תחליף ללימוד או הדרכה אישית.

14. מדיניות אספקת מוצרים

14.1 אספקת מוצרים תיעשה בהתאם לכתובת שהוזנה על ידי הלקוח בעת הרכישה.
14.2 זמני האספקה עשויים להשתנות בהתאם למלאי, לחברות המשלוחים ולנסיבות חיצוניות שאינן בשליטת החברה.
14.3 האחריות לאספקת מוצרים בהתאם למועד שנקבע תחול על ספקי המשלוחים, והחברה תסייע בפתרון בעיות ככל יכולתה.

14.4 מוצר פיזי יסופק תוך 14 ימי עסקים מיום התשלום (באמצעות חברת שליחויות – בעלות נוספת ולפי זמני ההגעה של חברת השליחויות
באיסוף אישי – תוך 14 ימי עסקים מנקודת איסוף בכתובת שתימסר ללקוח בשעת ביצוע ההזמנה.

14.5 הגישה למערכת עם המייל שהרוכש הכניס והסיסמה שהוא בחר בזמן העסקה מתאפשרת לאחר ביצוע העסקה ברגע  שהחשבונית ואישור העסקה מגיע למייל שנרשם בהזמנה.

 

Scroll to Top
התחברות
שכחתי סיסמה
הכנס את שם המשתמש שלך ואנו נשלח לך הוראות לאיפוס הסיסמה